perjuangan belum tamat

Bismillahirrahmanirrahim...
manusia xpernah puas..
bile diberi nikmat yang ini,mengeluh memohon nikmat yang lebih baik..
sedangkan xpernah berterima kasih atas setiap ape jua yang telah diberikanNya..
dan kadang-kala...
aku lah salah seorang manusia itu.......


Allah..aku bersyukur dengan ape yang telah Kau berikan..
aku sendiri masih belom mengerti perasaan ape yang sedang aku rasai..
tapi aku yakin dan percaya..
ketetapanMu adalah sebaik-baiknya..
mungkin aku masih tidak nampak lagi hikmahnye..
seharusnye aku terus bersabar dan menanti..
dan ketika itu baru aku sedar..
Engkau telah menentukan yang terbaik buat hambaMu yang disayangi..
terima kasih,Allah..




pesanan penaja : syukur itu indah.. =)

6 comments:

  1. Begitulah manusia..
    tak pernah hargai apa yg ada..
    kemudian tangisi apa yg dah tiada..

    moga kita selalu syukur dengan nikmat yg sedia ada..

    BLOGPSOT - Tempat nak study Bible

    ReplyDelete
  2. shafiza! email me ur hp num. ade bnda penting nk mnx tlg.

    ReplyDelete
  3. @padlie
    btol..syukuri la ape yg ade.. =)
    moge kte tergolong dlm hamba yg mensyukuri nikmatNya..amin..

    ReplyDelete
  4. @ifa..
    i'm forgot ur emel..
    send me first..
    shafieza_srikandiislam@yahoo.com..

    ReplyDelete

Daisypath Happy Birthday tickers