kitaran hidup

Bismillahirahmanirrahim...


6.00 pagi      - bangun tido dan solat subuh..
6.30 pagi      - tido balik...HAHA
10.30 pagi    - sarapan,jaga adam...sambil wat keje
                   umah..
1.30 petang   -solat n tidokan adam...makan tengahari
                  (itupun kalau xdiet)
2.00 petang  - online n tengok cite korea atau sewaktu
                   dengannye
4.00 petang  -layan adam men sambil online
                  (kalau rajin)
5.30 petang  -mandi..solat n tido petang..
7.30 malam   -bangun..solat maghrib..mengaji..solat
                 isyak..makan..
9.00 malam   -tengok cite kat tv sambil ajar adik study..
10.30 malam  -online jap @ tengok cite..
12.00 malam  -tutup lappy..bace novel..
 3.00 pagi    -tido..


ari2 macam ni lah jadual nye..tapi xdelah waktu tu same je..memang bosan..idup ngan adam je..sampaikan lame2 adam pun jadi manje duk ari2 men ngan dia..tapi lepas dia balik tym petang tu memang letih..sebab satu ari duk melayan dia..kalau sabtu n ahad xdatang,mule lah rindu plak..video rakaman jelah jadi pengubat rindu..huhu..bile lah jadual ni akan berubah..mungkin bulan 6 ni kot..bz skit..n sha xde lah banyak sangat bersenang-lenang cam sekarang ni..kite tengok jela nanti.......

No comments:

Post a Comment