up to me..

Bismillahirahmanirrahim..
semalam,as usual..sha tido lambat..
menyiapkan debate yang masih belom siap..
dengan emosi yang xstabil..
sha mengambil keputusan untuk menjauhkan diri dari orang len..
malas nak involve ape2 pun..
malas nak pikir pape..
malas nak kisah..
banyak lagi benda penting yang nak dipikirkan..
life must go on!


sha cube menikmati sisa2 idup ni dengan kebahagian..
biarlah diorang nak pikir negatif ke..
nak cakap macam2 ke..
itu hak mereka..
sha xpernah mention sape2 dalam setiap kata2 sha kat sini..
malas nak gaduh!
ati ni da terluka..
da xde rase nak teruskan kat sini..
ya Allah..permudahkan segala urusanku...

selagi orang xganggu idup sha,sha xkan kisah ape yang dia nak wat..
tapi tolong jangan babitkan sha dalam permasalahan korang..
sha xberminat untuk amik tau..
sha da bahagia dengan kehidupan yang sha lalui..
dengan keluarga..orang tersayang..
sha tau ape yang sha wat..
ego??xjugak..
sha lagi suke wat sesuatu benda atas kerelaan..
bukan paksaan..


biarlah segala kesedihan ni sha pautkan kepada Yang Maha Esa..
Dia lebih mengerti ape yang terkandung dalam ati ni..
Dia lah pendamai dikala keresahan bertandang di jiwa..
Dia lah penguat dikala rindu mengamit jiwa..
Dia lah segala2 nye..
hanya ALLAH..rabbi..


No comments:

Post a Comment