apakah sebenarnya?

Bismillahirrahmanirrahim..
arini..sejak bangun tido maghrib tadi..rase bad mood gler2..apsal ntah..sha sendiri pun xtau..cam bengang je tengok orang..haihh..nasib baik sha jenis bukan makan orang..kalau x,selamatlah beberapa orang da jadi mangsa..(T_T)
sha rase sha tau sebabnye kenape..sebab ade orang janji ngan sha something..then,dia bley plak wat xtau..sakit betol ati ni..rase macam nak tumbuk2 je mukanye..geramnye!!!
sha paling benci orang berjanji tapi xtepati..seolah2 bagi harapan kat sha..kalau kate xley,kate je xley..xdelah sha sakit ati bile janji tu xtertunai..dah la bukan sekali dia wat sha camni,tapi da banyak kali..tension betol..
ok..pasni kalau sha wat xtau ngan dia dalam mase beberapa ari,jangan nak salahkan sha plak..sebab sha da lame bersabar n bagi mase untuk dia sedar..tapi xjugak sedar2..sedey rasenye ati ni..susah betol dia nak faham ape yang sha rase..hm..


sha xtau nape ati sha cepat tersentuh bile ter'tau' segala aktiviti yang dia wat..xpatot sha ade rase camni..seolah2 macam sha ade menyimpan 'sesuatu'..
cukuplah sha..hanya Allah tempat sebaik-baik pengaduan..meskipun dia sahabat terbaik yang pernah sha ade,tapi sha dan dia berbeza..jauhi dia..jangan sha terperangkap dengan jerat yang disediakan..


xtau nape malam ni terasa sayu..nak duk menyendiri..xnak sape2 ganggu..nak melayan perasaan sendirian..rase sakit ati kat 'orang' tu xabis2 lagi..
ntahla..kadang2 rase menyesal membuat keputusan terburu2..tapi nak berpatah balik tu rasenye x..biarlah Allah yang menentukan segala2 nye ape yang akan berlaku di masa akan datang..
rase sayu+sedey..mungkin sebab nak tamat tamhidi..tinggalkan kawan2 yang seronok..dina..sheha..rindu diorang..diorang nilah tempat meluahkan rase..thanx korang sebab sudi jadi kawan terbaik sha..
sebak rasenye nak berpisah dengan kawan2..mungkin next sem tym degree dah xjumpe..kalau jumpe pun da xsatu kelas or fakulti..
n semalam Dataran Nilai menjadi saksi detik2 terakhir sebelum perpisahan sebenar berlaku..di sanelah kami mencipta kenangan terindah..
xmungkin sha lupakan dalam idup..makan same2..bergembira same2..bergambar same2..men game same2..rapatnye ukhuwah antara kite umpama satu keluarga..padahal perkenalan antara kite terlalu lah singkat..tapi kemesraan yang terjalin seolah2 kite berkawan da bertahun lamenye..
subhanallah..ukhuwah yang dibina atas nama Ilahi..moga2 ade keberkatan dalam perhubungan kami..
insyaallah~



4 comments:

  1. maaf jika diri ini byk kekurangan..
    maaf juga jiwa diri ini melukai hati mu..
    ku xberniat berbuat demikian...
    ini terjadi tanpa sedar ku...

    ReplyDelete
  2. zende ma???? wo hen2 xihuan ni...

    ReplyDelete
  3. wo hen2 xihuan ni too..
    *wink2*
    hek8

    ReplyDelete