i alwayz with u..ali..dina..rid..syukri..

Bismillahirrahmanirrahim..
sahabat vs kawan..
ape bezanye?
orang kata kawan tu,sumorang ley jadi kawan..
tapi sahabat,berbeza dengan kawan..
sahabat selalu ade tym susah dan senang..
yang bley berkongsi suka dan duka..
yang bley berkongsi segala macam rahsia..
dan sejujurnye,sha sangat merindui sahabat2 sha..


sha rase bersyukur dikelilingi sahabat2 yang banyak mengingatkan sha tentang akhirat..tentang Allah..
yang banyak menegur sha bile sha terleka..
tu sume nikmat dari Allah yang xternilai..
sedikit sebanyak benda2 yang baik mempengaruhi akal dan fikiran sha..
alhamdulillah..


to my beloved friend~ALiyAh AhMaD bAhAri..
you always in my heart..
time kasih sebab selama ni kite banyak berkongsi segala perkara..
tentang ati dan perasaan..
banyak mengajar sha dan membuka mata ati..
kata2 nasihat dari ali,sha xpernah lupe..
teruskan istiqamah wahai sahabatku..
aku yakin kau akan menemui putera kesayangan kau akhirnye.,
percayala..wanita sebaik kau mesti akan dijodohkan oleh Allah taala dengan lelaki yang soleh..
selama ni pun,ramai lelaki soleh memandang kau..
dan aku tau,betapa susahnye berjihad melawan perasaan tu..
pesan daku~jangan pernah berubah kerana cinta..bile tika saatnye tibe,dan kau yakin dengan ati,terima lah dia dengan ati terbuka..ingatla..i alwayz with u anytime,,


to my beloved friend~nUrdiNa dAhLan..
perkenalan singkat membibitkan kemesraan yang xterhingga..
time kasih sebab sudi berkongsi cerita..luahan perasaan..
berkongsi pendapat..
share ilmu tentang agama..
sha rindukan segala kenangan kite..
kite selalu dating kat tasik nilam kan?
xtau lah bile lagi kenangan tu akan berulang kembali..
satu benda yang sha belajar dari dina,belajar cool..tapi result gempak..
sha kagum dengan cara dina belajar..tabikk!!!
pesan daku~semoga dina teruskan perjuangan..harap hubungan kite berpanjangan sampai bile2..walaupun mungkin nanti len fakulti,arap2 kite bley la kuar lepak cam selalu..huhu..ingatla..i alwayz with u anytime..


to my beloved friend~mohd riduan mohd zain..
betol x eja name ni?selalu salah je eja name kan..huhu
xie xie sebab jadi sahabat yang setia..
berkongsi segala cerita..
selalu menghiburkan ati ni.. 
sudi layan diri ni yang banyak sangat kerenah..
selalu jugak sakitkan ati..
mintak maaf banyak2.. (T_T)
walaupun awak serius je selalu,tapi sha xpernah takot dengan awak..hak3
sori jugak kalau mulut ni banyak membebel sebab awak degil..xnak dengar kata..
tapi tu sume tuk kebaikan awak..percayalah~
pesan daku~moga awak setia dan jujur dengan segala perbuatan yang awak lakukan..belajar rajin2..jangan kecewakan orang2 tersayang..sume mengharapkan yang terbaik dari awak..ingatla..i alwayz with u anytime..


to my beloved friend~AhMaD sYuKrI mAt sAaod
dari sha sekolah menengah..sampailah da masuk u..awak xpernah berubah..
lawak awak tu selalu menghiburkan sha..
mengusik..menyakat..memang tu la keje awak..tapi kalau sampai part2 tertentu,pemalu la plak..huhu
jazakallah sebab sudi berkawan lama dengan sha..
sudi teman tym bosan2..
macam2 kerenah sha yang awak hadapi..
kenangan kite gadoh2 tu memang kelakar..hope selalu la macam tu ek..hehe
i'm sorry 4 everything that i've done..
pesan daku~moga awak xserik berkawan dengan sha..ari2 anta mesej ucapan tau..hehe..ingatla..i alwayz with u anytime..


uhibbukum fillah..
persahabatan yang dibina atas dasar redha ilahi,insyaallah berpanjangan..
andai nafas ni terhenti bile tibe saatnye..
maafkanla..xpernah terlintas untuk menyakiti ati sahabat2..
tu kelemahan dari dalam diri ni yang xsempurna..
"bEst FriEnDs aRe LiKe DiAmOnDs,PreCiOuS aNd RarE..FaLsE FrIEndS ArE LikE LeAvEs,fOuND eVeRywHeRe....."


*tercetus posting ni lepas bace shoutbox dina..thanx dina..luv u~

4 comments:

  1. salam.. bdk comel dh silap eja dh.. eh3,slalu cmtu.. mohd riduan bin mohd zain.. pastikn btl2 tau... cun2 saja... duke z-rid...

    ReplyDelete
  2. wassalam..btol la eja..
    pe plak slahnye..
    cbe tgk btol2..huhu

    ReplyDelete
  3. hehehe.. smpt die tukar ye...

    ReplyDelete
  4. sblm tgur tdi bru teringt slh eja..
    tu yg cpt2 tukar..
    tgk2 ade org tu da tgur slh..
    hehe

    ReplyDelete