tension memikirkannye..

Bismillahirahmanirrahim..


yup..xtau nak mulakan macamane..
lepas ditimpa satu masalah,masalah len plak yang datang..
bagai jatuh ditimpa tangga..camtu lah gamaknye..
 sha cube berfikir positif..husnuz zhon..
tapi xbley!
paling sha bengang,kes petang tadi..
benda ni sampai sekarang sha xley time..
sori..kali ni entry sha lebih kepada emosi..
dan sha nak luahkan segala2nye..
bia sha puas ati!


ape salah sha?
sha xpernah sakitkan ati *****??
sha xpernah melawan kata..
sha xpernah wat benda2 yang menyakitkan ati..
kite xrapat..hanya kenal camtu2 je..
ape guna sha bersusah payah untuk mendapat yang terbaik,sedangkan ***** xpernah cube untuk tolong sha?
***** hanya tolong orang yang rapat je kan?
sume tu jelas kat mata sha..
mata hati ni xpernah berbohong..
kalau budak kecik,***** bley gula2 kan dia..
tapi sha da besar..
sha da bley menilai sume tu..

paling sakit ati,ble ***** umumkan nama sha dapat top 5 kuiz..
tym tu dengan selamba je,***** kata "yang ni saya xsangka dapat"
ok..i know i'm not a brilliant student..but at least,i got it from my efforts..not from other reasons..
then,today,u're very proud announced our marks.. 
i can't see what the positive impact from my quiz and involvement?
benda tu saje2 ke?
apsal "orang len" bley dapat markah tinggi?
kesian kat orang yang "layak" tu..
syukur la..dapat gak markah..
aku kena sedar..
yang aku xpandai cam diorang..
diorang masuk kelas je..dapat markah..
dia suke je..dapat markah..
blink!!
ok......
assessment is doing based on what?
one more thing,based on my observation n i predict this things will happened is....
anyone come to his class,they will get higher mark..
dahla orang terpilih je bley join..ntah pape..
da agak..da agak..da agak..benda akan berlaku..
ok..u've power to give anything that u like..
sha pasrah!


xpela..sha mintak maaf..
sha rase xpuas ati ngan sume ni..
xadil untuk kitorang yang xbersalah pape pun..
n orang yang xsepatotnye dapat,bley dapat hak yang xsepatotnye diorang dapat..
kesian kat kitorang yang da usaha bertungkus-lumus wat yang terbaik..
tapi lazly,pilih kasih..
ape gunenye kitorang wat sume benda tu selama ni?
malas nak cakap pape lagi..
jap g karang,ade 'orang kuat' dia stalker kat cni..
tension..
siyes..masih banyak xterluah..
sakit ati!!!!!!!!!!!



No comments:

Post a Comment