holiday

Bismillahirahmanirrahim..
huarghh~selamat sampai dari kampung tadi setelah lebih kurang 4 jam perjalanan..
memang penat..
setelah 4 ari berada di kampung endau untuk menenangkan fikiran,akhirnye kembali semula ke pangkuan umah tercinta..huhu
memang seronok balik kampung kali ni..
dapat mandi-manda di Pantai Pasir Lanun..
n yang paling syok,wat pertama kalinye sha drive keta perdana v6..
rase menggigil gak kepala lutut ni..
mau xnye,kepala nampak xnampak je kat depan..
tinggi sangat stereng nye..
tapi alhamdulillah..akhirnye sampai juga ke destinasi yang dituju dengan selamat..rase bangga plak..hehe


walaupun kehujanan,sha,adik n anak2 sepupu tetap jugak bermandi-manda kat pantai tu..
mane xnye..da bertahun xsentuh air pantai..
sebab malas nak salin baju bile da basah2..
tapi kali ni,memang semangat nak mandi pantai..
ramai gak orang kat sini..
besela..tym sekolah..kompem ramai orang bercuti kat sini..
tengok chalet pon,full je..
kalau ari bese,xde orang pun..
abah bia kan kitorang mandi sampai puas..
berapa jam ntah berendam,sedar2 da kul 12 tengah hari n diorang sume da ajak sha balik..
sha pun xberapa senang nak mandi kat situ sebenarnye..
sebab sebelah tempat kitorang mandi tu,ade budak2 bujang mandi same..
segan diwatnye..
dahla diorang tengok sha pelik semacam je mandi sambil pakai tudung..
nak berenang pun xsenang..
takot la terselak baju ke..
kan naya diwatnye..
dapat free2 je diorang tengok..
xbley2..huhu


lepas jumpe sedara-mara sha yang baru balik dari China,kitorang pun bertolak balik ke klang tym tengah hari..
n sampai kat sini petang..
rase letih sangat..
nak tido,tapi mata xnak pejam..
paksa gak mata suh tido,sampai pedih2 diwatnye..huhu..laz2 sekali dia celik gak..
haihh..tengok jam da lebih setengah jam duk paksa tido..
tapi xnak tido gak..
geram xley tido,sha pun g on9 sementara nak tunggu waktu mahgrib..
tengok kat chat fb,xde sape yang menarik untuk diajak berbual..huhu
laz2 off9 balik..
sume keje jadi xkena bile ngantok..
sabar jela~

No comments:

Post a Comment