mungkinkah ade sinar baru??



semalam Mr.Z meluahkan perasaannye..da agak benda ni akan berlaku..daripada gaya dia,sha da dapat baca..
tapi sha diamkan..sha xnak dia mengharap..
perjalanan hidup sha masih panjang lagi..
dia dah ade kerjaya sendiri..sedangkan sha masih berjuang untuk meneruskan kehidupan..
dan dalam masa yang sama,Mr.I meluahkan rasa yang sama jugak..
dan sha tau diorang betol2 serius tentang hal tu..memandangkan diorang dah ade kerjaya yang bagus n umo yang sangat sesuai utntuk mendirikan umahtangga..
tapi sha lom ready untuk sume tu..belom cukup ilmu untuk disunting orang..
lagipun sha nak mengejar cita2 dulu..
jodoh soal kedua..

sebenarnye sha da terpikat ngan seseorang..
..Mr.A..
tapi sha xpasti ngan perasaan sendiri..
bermacam2 rase bile ngan dia..
yang pasti,sha memang ske dia dalam diam..
mungkin dia tau..mungkin jugak dia wat2 xtau..
enough!jangan cite pasal dia dah..
bialah sha n Allah je tau..

at the same tym,sha rindu dengan Mr.F..
teringat segala kenangan kitorang bersama..
Mr.F memang baik..n sangat beruntung kalau mane2 gurl dapat dia..
alhamdulillah..setelah dipujuk berkali2 ngan sha,akhirnye dia menerima jugak seseorang tu dalam hati dia..
dan sha nampak kebahagian tu..
walaupun pada mulanye dia xdapat menerima kenyataan bahawa sha xley time dia lebih dari seorang kawan..
sha sebenarnye nak yang terbaik wat diri dia..setelah sekian lame dia menderita..
sha xsanggup mendengar kisah2 sedey dia..n he deserved to get happiness..
sekarang,sha hanya mampu melihat dari jauh..kebahagian yang datang dari hatinye yang baik..
dan paling menyedihkan,sha xley berkawan baik dengan dia sama macam dulu..
berkongsi rahsia dan perasaan..
sebabnye.......
orang yang dia sayang takot akan kehilangan dia..dan sha hormati permintaan dia..
yang penting,sha sentiase mendoakan agar dia gembira selalu.....

ade ke orang seperti Mr.F?
Mr.A pun xsame mcm Mr.F..
sifat Mr.F banyak yang same seperti mane yang sha nak..
tapi ade satu benda je yang menghalang sha daripada menyimpan perasaan kat dia..
cume Allah je tau..

"jika jodohku bukan dengan orang yang sedang kucintai,maka Kau lenyapkanlah rasa cinta kepada manusia dalam diri ini dan Kau gantilah dengan cinta hakiki hanya kepada Engkau Ya Allah...."



No comments:

Post a Comment