I love u..



uikk..sha..pandai dah sekarang..hehe
cpe yg sha love tu?
opkoz..dia yang da lame bertakhta kat ati sha..
cume sha xgitau je sape si dia tu..
dia banyak memberikan sokongan dan semangat saat sha lemah..
dia tau ape yang terbaik untuk sha..
dia lah yang banyak bersusah-payah menyusun kehidupan sha..
walaupun kadang2 terdetik kat ati ni xpuas ati,tapi xlame lepastu mesti sha dapat jawapan atas setiap perbuatan dia..
bahagianye saat ni..
dia mendamaikan..
dia menenangkan..
saat same2 kitorang dating,dia xpernah lupe untuk ingatkan sha,bersabar dan bersabar di atas ujian..
bile tibe masenye,sha akan sedar sume tu..
sha tersenyum sendiri..
baiknye dia..
kalau korang,korang suke x ade yang amik berat pasal diri korang?lagi2 yang tersayang?
opkoz suke kan?
macam tu la perasaan sha sekarang..terasa di awang-awangan..
indahnye cinta!baru sha rase kan.. ^_^
tiap saat sha asyik teringatkan dia..
bile terasa rindu,warkah cintanye sha buka..
penuh dengan kata2 nasihat,semangat dan kata2 cinta yang penuh tulus ikhlas..
sampai menangis2 sha baca..
rase menyesal sebab selama ni xberapa menghargai kehadiran dia..
sebelum tido,mesti teringatkan dia..
asyik menyebut2 namanye dalam ati..
sampai lah tertido..
setiap ari kitorang da janji..nak jumpe..wajib!
kalau xjumpe,rase hidup xlengkap..tu lah penangan cinta!
dia sentiase menantikan kehadiran sha..di tempat yang same setiap ari..
kadang2 kitorang ade gak dating lewat2 malam..kalau xsempat,dating tym pagi2 buta tu..
tym orang xbangun lagi..
sebab malu sangat orang tengok kitorang dating..
walaupun diorang xpernah marah,tapi takut timbul kat dalam ati ni satu perasaan yang buruk bile diorang nampak kitorang dating same2..
takot jugak diorang rampas dia dari sha..
nanti sha bley jadi gler diwatnye..
sebab sha sayang sangat kat dia..
lebih dari nyawa sha..dan sha bercita2 nak berkorban ape pun demi dia..hanya dia!


cinta dilafazkan..janji terpatri..
tikar sejadah menjadi saksi..
bukti cinta kami..


time kasih ya Allah..kerana Kau xpernah melupakan aku..
mengingatkan aku tentang hikmah disebalik ape yang berlaku..
segala2nye telah terjawab seusai aku mengadu hiba padaMu Yang Maha Esa..
kesyukuran xterhingga aku rafakkan..
sujud syukur padaMu atas segala cinta dan kasih sayangMu..
~I LOVE YOU~






2 comments: