imbasan perjalanan 2010..

baru2 ni sha n family balik ke kampung sebab mama nak wat kenduri arwah..
kitorang da lama sangat xwat kenduri ni..
kalau xselalunye memang bley dikatakan hampir tiap2 tahun wat..
dan sempena nak menutup tirai 2010 ni,sha nak wat imbasan sepanjang ape yang berlaku pada tahun ni..
suka duka,gelak tawa,segala-galanye kini tinggal kenangan yang xmungkin akan berulang kembali..
yang pergi tetap pergi,yang tinggal,tetap kena teruskan kehidupan seperti biasa..
tapi yang paling meninggalkan kesan dalam hidup,bila kedua-dua mak n ayah sedara sha meninggalkan alam yang fana tanpa diduga..


sha still ingat,sha di KMPerlis..tym tu ade mesyuarat blok..tibe2 dapat kaba brite yang mak ngah da xde lagi kat dunia ni..nak menangis,tapi air mata xkuar pun..
tym pak ngah menghembuskan nafas yang terakhir,sha xberkesempatan jugak nak berjumpa dia wat kali terakhir..sme jugak dengan mak ngah..Allah tidak mengizinkan pertemuan itu..
dan sampai sekarang sha masih teringat2 diorang dan termimpi2 berjumpa dengan diorang..tapi xpernah bercakap..seolah-olah diorang masih ade kat dunia ni..
rindu sangat ngan diorang sebab diorang memang rapat ngan family sha..
selalu bertandang ke umah kitorang..
tapi bile dua2 da xde,teringat sume aktiviti yang penah wat sama2..
melancong..n bergurau-senda ngan diorang..
moga mereka tenang di alam sana..al-fatihah~






-dalam kenangan-
Al-fatihah~

majlis perkahwinan 3 pasangan....

lawatan ke Sg.Congkak...


bersama TSU Group 1....

di KMPerlis selama 1bulan...



selamat tinggal 2010.....
☆ ☆░░ Happy New Year !! ░░░☆☆
 ☆☆♥░▓▓▓▓▓░░░░▓▓▓▓▓░░░▓▓░░░░▓▓░♫░░☆
☆☆░░░♫░░▓▓░░▓░░░░░▓░▓▓▓░░░▓▓▓░♥☆☆
☆☆░░♥░░░▓▓░░▓░░░░░▓░░░▓░░░░░ ▓░♫☆☆ 
  ☆☆░♫░░▓▓░░░░▓░░░░░▓░░░▓░░░░░▓░♫░☆☆
 ☆☆░░░▓▓░░░░░▓░░░░░▓░░░▓░░░░░▓░♥░☆☆
 ☆☆░♥▓▓░░░░░░▓░░░░░▓░░░▓░░░░░▓░♫░☆☆ 
☆☆♫░▓▓▓▓▓▓░░░▓▓▓▓▓░░░▓▓▓░░░▓▓▓ ☆☆☆
  
                                                      

No comments:

Post a Comment