tuanye shaaaaa

"happy happy happy birthday to you..semoga dirahmati,dimurahkan rezeki,dipanjangkan usia dan dikabulkan cita..dan apa-apa jela.."

tergelak sha bile dapat mesej dari orang tersayang ni..
macam2 lah..macam malas je nak taip mesej panjang2..hehe
time kasih jugak kepada sume yang wish..
melalui facebook..mesej kat no maxis..
tapi sha mintak maaf jugak sebab xreply mesej kat nombor maxis sebab da lame xtopup..
selalu pakai celcom je..huhu
macam xcaye je umo da 19 tahun..
rase da tua je..tahun depan nak 20tahun dah..
xsuke betol bile umo da masuk puluh2..haih..
umo makin meningkat..ajal makin dekat..
moga amalan bertambah seiring dengan usia..
amin~

6 comments:

  1. amboi..19 tahun masih muda puteri..he2
    wah sekarang nie puteri bakal mnjadi seorang gadis yg matured membuat segala keputusan..
    insyallah..

    ReplyDelete
  2. sha!!
    happy birthday...
    sweet 19...
    same muda je ngan aku...
    hihihi
    moga sentiasa di bawah naungan rahmat-Nya...

    ReplyDelete
  3. anonymous-sya kenal cpe awk..hahaha
    org yg slalu chat ngn sya kan?
    hehehe
    sya da lme matured la..
    awk je xtau,,hek3

    ReplyDelete
  4. syerah..thanx..hehe
    sme muda ke?
    aku lgi muda dri ko la..
    hahaha
    thanx ye..
    ^_^

    ReplyDelete
  5. wah..mcm mane awak boley kenal sape saye ek..
    ehm peliknye..he2

    ReplyDelete
  6. mestilah sya knal..
    sye kan tkg tilik..
    hahaha

    ReplyDelete