zaman kanak-kanak ribena

tibe-tibe teringat zaman2 kanak2 comel dulu..huhu
bukan ape..sekarang pun comel gak..cume kurang comel je  dari dulu..
sebab da jadi cantik kan..mestilah tak jadi comel..haha
dulu2 suke sangat tangkap pepatung..
tangkap banyak2..pastu kannnn..
kite  cabut sayap dia..ke kepak?
ntahlaa..tapi benda yang ley wat dia terbang tu..
pastu kite letak dia kat satu tempat banyak2..
bile dia xley terbang,dia cam gaduh2 lak kat tempat tu..
sama jugak cam belalang..
tapi belalang xselalu wat la..sebab jarang jumpa kat umah..
seronok tengok diorang cam gaduh2 je..
tapi bile fikirkan sekarang,cam kejam je..
ape la sebab nak cabut sayap binatang tu..
xbersalah pun..
so,korang jangan jadi camtu tau..
xbaik!



No comments:

Post a Comment