dilema antara 2...



result muet pun da kuar..
yup..seperti yang dijangka,itulah yang sha dapat..
perasaan tu sukar untuk digambarkan..
tapi itulah ketentuan dari ilahi..
redha adalah perasaan yang sha rasai sekarang..


persimpangan antara dua..
take it..or leave it??
hanya Allah jela tempat sha bergantung harap..
mungkin selepas ni hidup akan berubah?
segala yang diimpikan akan terkubur?
rasa macam xdapat nak bayangkan perasaan tu..


xpela..
kalu Allah redha atas ape yang sha akan perjuangkan,Allah akan buka kan jalan..
jika Allah xredha,ade hikmah di sebalik sume tu..
harap2 Allah meredhai..
sebab sha sayang nak tinggalkan benda tu..
peluang dah terbentang kat depan mata..
tinggal lagi 2 peluang tuk grab..
lepas tu,sayonara FSU..
welcome FKP..
or maybe tata USIM..


baru sha tau,betapa payahnye kita berjuang untuk hidup dan ilmu..
betapa peritnye berkorban untuk kejayaan..
dan baru sha belajar erti bersyukur dan usaha..
dan baru sha tau ape yang orang len rase..
time kasih ya Allah kerana mengajar aku erti kesabaran dan ketabahan untuk melalui liku-liku kehidupan..
moga Engkau redha dengan keputusanku..dan Kau tentukan sebaik2 penentuan wat diriku..


No comments:

Post a Comment