apakah sume ni??

Bismillahirahmanirrahim..
hampir seminggu sha xonline..
disebabkan ke'bz'an yang melampau..hoho
tu pun xabis lagi settle kan hal nak masuk u..
hal raye lagi la xprepare pape..juz ade baju raye je..
yang len2 xbeli lagi..selalunye malam raye baru la sibok cari sume benda..
tym tu,memang xde orang n jalan xsesak..barang2 yang tinggal pun sume da xbez..sebab yang bez2 sume orang da kebas awal2..sob3 (T_T)
ni pun gara-gara abah bz sangat keje..nak bayar bonus pekerja la..luluskan cuti diorang la..so,kitorang da sisihkan seketika..huhu

tym sha bukak fb,tibe2 je ade orang tegur..
macam kena virus tu la..
yang sha pelik tu,siap cakap'sory2..dis is virus'
erk?ade ke sape2 yang kena virus dia cakap camtu?
sepanjang sha kena yang sebenar2 'virus' tegur,xde plak cakap camtu..
tu yang sha nak tergelak..
bijak gak virus ni..
ntahla..sha pun xreti sangat pasal hal ni..
arap2 janganlah laptop sha kena virus..
menangis meraung sha nanti..lagi2 nak raye n start kuliah balik ni..huhu

macamana 10 malam terakhir ni?
korang sibok x kejar malam lailatulqadar?
jangan biarkan ari2 yang berlalu kosong tanpa beribadah tau..rugi sangat2..
sha tengok kat masjid pun da makin kurang orang..sekarang tinggal satu saf je untuk perempuan..
tu pun xpenuh..ade la dalam 16 orang je tiap malam..
tu pun da tua2..yang muda sebaya ngan sha pun da xnampak..
yang ade pun,budak2 yang xaqil baligh ni wat 20 rakaat..
respect betol sha tengok diorang..
walaupun cara solat xberapa betol pun,sha nampak keazaman diorang yang nak ikut maknye wat 20 rakaat jugak..
standard budak2 la kan solat pun macam xsolat..pandang sane sini..garu sane sini..tapi ikut je imam..
xpela..kalau dari kecik da bese camtu,bile besar nanti xde masalah nak wat ibadah banyak2..
keep it up,dik! =)

pesanan Tuan Puteri : mudah-mudahan tahun ni dapat bertemu malam Lailatulqadar.. (^_^)
x_96f4529

4 comments:

  1. sesungguhnya "hi" tu adalah virus dan janganlah anda mengklikkannya dengan sengaja walaupun ianya datang dari chat kawan baik anda. :hihi


    p/s: sedih nak tinggalkan bulan ogos ni kan? T_T

    ReplyDelete
  2. hahaha..
    tau xpe..
    yg klakar nye bley plak reply cmtu?
    hik3

    tau xpe..sedey sgt2
    xtau lgi ramadhan akn dtg dpt jmpe ke x.. T_T

    ReplyDelete
  3. tu menipuuu. haha. org baik, xmgaku baik. org jht mne mau nk ngaku jhat :DD

    ReplyDelete