percutian part3

hari ketiga-Sabtu (5 Februari 2011)


first tym breakfast kat hotel..selama ni xpenah pun sebab selalu bangun lewat..lagi plak malas nak g makan tempat camtu..lagi bez makan kat kedai mamak..huhu
tengah2 syok makan tu,tibe2 ternampak someone..
ohhh..no..apasal dalam besar2 terengganu ni bley jumpe dia kat hotel ni??
dia pun wat2 xnampak je..kepala jadi teleng sebelah(konon nak elak orang nampak dia)..haha
bajet orang nak pandang dia la tuh!xde maknanye..huhu
then,pas check out,terus menuju ke Pasar Payang..
sedar xsedar hampir 4jam berjalan dalam tu..
kaki sakit gler gara2 pakai high heels..
dahla berjalan je non-stop..bawak barang mama lagi..
memang letih la..satu benda pun sha xbeli pape..
nampaknye duit poket yang abah bagi,xberusik langsung la..
seronoknye..ley simpan..hehe
petangnye,kitorang pegi ke Merang untuk melawat makcik sha yang tinggal kat sane..
sedey rasenye melihat kesusahan hidup diorang..
nak g ke umah diorang pun terpaksa berjalan kaki meredah semak lebih kurang 5minit perjalanan..
ngan berpasir lagi jalannye..
keta terpaksa ditinggalkan kat kawasan masjid..
after maghrib,kitorang terus bertolak balik umah..
sampai kat umah kul 5 pagi..
balik2 je terus mandi n tido semula..
padahal sepanjang perjalanan tu,sha tido je..
bangun2 bile da sampai umah..
memang dahsyat..lebih dari 8 jam sha tido..
rase memang letih abis tym tu..huhu
tapi yang paling xsyok,holiday kitorang tym ni,xde sebarang cebisan kenangan pun..
kitorang xsempat nak amik gambar sebagai kenang-kenangan..
sebab bile pegi satu2 tempat tu,sume dalam keadaan rushing..
xpela..bialah kenangan terpahat dalam ingatan yang xmungkin dapat dilupakan..huhu
kecuali lah kalu ilang ingatan..memang lupe la jawabnye..hehehe


No comments:

Post a Comment