ape makna sume ni?

bangun dari tido,terus terkedu mengenangkan mimpi yang berlaku semalam..
aku menangis didepan pintu kaabah?
subhanallah..
sha ingat lagi setiap episod yang berlaku..
walaupun singkat tapi sungguh bermakna..


tym sha menangis di depan pintu kaabah tu,
tbe2 someone ade tegur sha..
"nape awak menangis?"
sha jawab la,"saya rase sebak sangat..saya takut nilah kali terakhir saya akan berada di mekah..xtau bile lagi saya akan berada di depan kaabah..sungguh..saya rindukannye bile xdapat berjumpanye lagi..berat rasenye ati ni nak berpisah..saya da jatuh cinta bile betol2 berada di depan kaabah..Maha Suci Allah.."
dalam mimpi tu,memang betol2 sha menangis teresak2..
dan dada sha betol2 sakit sebab menahan sebak..
then,pastu sha da xingat lagi ape yang berlaku..
tibe2 tersedar dari tido,sha dapat rasekan sedu-sedannye lagi..
sha mule terfikir,macam betol2 menangis..
cume xmengalir air mata je..
dan paling sha xlupe,sha ternampak nama someone di depan pintu kaabah..
terkejutnye sha..


wallahualam ape petanda sebenarnye di sebalik mimpi ni..
tapi sha dapat rasekan istimewanye bile kte menjadi tetamu Allah..
sebab xsume orang mampu sampai ke tanah suci tu..
mudah-mudahan satu ari nanti sha dapat menjejaki kaki ke sana bersama orang2 tersayang..
aaaamiin~


No comments:

Post a Comment

Daisypath Happy Birthday tickers