kisah bermula....

kesardinan yg melampau..ni gmbar kat dpn pintu bas..huhu
Islamic Science University of Malaysia 
skrg,sha tgh study di nilai..nogori sembilan..even duk cni,xpnh tau sgt ckp org nogori..nk jmpe org tulen nogori pn ssh..xtau la mreka merantau ke mne utk further study..rmi nye org selangor,terengganu n kelate..golongan majoriti la ni..huhu..rse nye kat mne2 u,ore kelate yg rmi..xtau la npe bijak2 diorg ni..msti mkn budu ni..hehehe..ari2 ktorg ke kampus naik bas..dri kolej ke kampus ade la dlm 15 mnit..tpi ble nk blik tu yg seksa..jauhnye nk dkt stgh jam sbb lalu jln jauh skit..jln dlm..dah la bengkok2 mcm ular kna palu..kalu kna bdiri mmg nk tsungkur la jwabnye..nsib la org yg bdiri dkt2 ctu kna pelok atau kne gayut kat bdn dia(cmne tu??) sbb nk slmatkan dri drpd tercium lantai bas..huhu..tu lah cte ari2 nye..xkn lari drpd sume tu..ari2 dpt je pglmn bru..plg xbez,ble naik bas ngn laki(sori eh bdk2 laki..huhu)..bkn ape..diorg ni ske sgt letak brg kat tmpt ltak brg bhgian ats tu..pastu ble bas belok je,abis brg tu jtuh..ni pn sbb aritu ade mknn yg bersambal jtuh btol2 kat ats kpala..nsib baik kna sos skit je kat tdung..bkn nk mnx maaf..wat xtau je..sjak dri aritu,trus tobat nk naik bas ngn laki..rela blik kul 7 asalkan jgn naik ngn diorg..huhu..plg xthn,ble pakcik driver bas ska sumbat2 ktorg mcm tin sardin..rse tin sardin pn xsendat cmtu..gara2 mls nk ulang-alik byk kli,tu yg jdi cmtu..tu yg xthn ble tym blik ke kolej..bau mcm2 ade..klah one drop perfume..hak6

No comments:

Post a Comment