hepi together..


kli ni ktorg diberi task utk wat listening activity..sbyk 3 kli pjmpaan diwat..slme ni xde kta ptus pn nk wt pe..yela..kna fikir semasak-masaknye utk complete kan assgnment..ble memikirkan carry mark..rse beban tul di kepala..laz2 skali ktorg decide nk wat lakonan..baca poem n men kotak beracun..ohhh..lpe nk gtau..ahli group sha terdiri drpd hana..intan..shah..faiq..n alina..tema yg ktorg plih adalah pasal family..sha berlakon sbg mak faiq..alina sbg suami sha n ayah faiq jgk..hana sbg kekasih faiq..intan sbg kwan faiq tym dia jdi antu..n shah sbg hantu faiq..sipnosis cte ktorg cmni,faiq ni kre ank derhaka la..tym mle2 dia bjaya,dia slalu bgi alasan xley blik..byk keje la..n mcm2 lgi la..then,stu ari tu,tym dia jln2 ngn makwe dia,tbe2 mak dia terlanggar makwe dia tu..pyela dia mrah..ble mak dia perasan yg tu ank dia,dia asyk sebut je..faiq ni dah malu la..xsangka tu mak dia..konon malu sbb mak dia org kg..pastu dia tolak mak dia tjatuh..ape lgi ayh dia bgi pnmpar sedas..mmg bez..pastu dia trus tglkan mak n ayh dia kat ctu..pas je mak dia bdoa spya Allah bgi balasan..dia akhirnye mninggal sbb kna langgar..mmg sadis cte nye..siap ade yg mgalirkan air mata tgk drama ktorg..huhu..ape2 pn,ktorg tlh mdapat pujian dri madame azlina ats persembahan yg mantap tu..thanx madame!n thanx jgk kpd group member sha..hana..intan..alina..shah n faiq.. =)
faiq,sha n hana,.
shah & sha

No comments:

Post a Comment