selangkah lagi

Bismillahirahmanirrahim..

bulan ni sha xdapat nak selalu on9 memandangkan keadaan n emosi yang xstabil setelah melangkah ke USIM tercinta..
try untuk adapt ngan suasana n persekitaran baru..yang paling penting,kawan2 baru jugak..
sumenye mencabar minda n kesabaran sha untuk menempuh onak dan duri..huhu
paham2 jela dengan kondisi usim sebagai u yang baru..fasiliti belom cukup lengkap and terlalu banyak kekurangan..lagi2 kitorang yang kena duk asrama ni..
asyik xde air je..kalau lambat mandi,memang alamatnye kena tunggu lame skit nak dapatkan air semula..
tapi itu lah CABARAN!
nak gi kampus n balik kampus pun sentiase bersesak2 ngan orang ramai..tahun ni,pelajar yang baru masuk berlipat kali ganda bertambah..
kalau dulu kitorang yang asasi cume 300 lebih je..sekarang da mencecah 2000 orang..n mencatat sejarah pertama Usim menerima pelajar seramai tu..
sha xdapat nak bayangkan keadaan fakulti nanti camne..ooohhhh~

tapi yang paling bez,bile dapat jumpe rakan blogger..kenal kat BCR..
then,xsangka diorang pun dapat masuk usim gak..
setakat ni sha baru jumpe reynn..yg len xberkesempatan lagi nak berjumpe..
memandangkan sha pun nak kate bz,xdelah bz..
cume xde rezeki lagi nak berjumpe dengan diorang..insyaallah akan datang jumpe la nanti tu..
kalau rase ternampak sha tu tegur jela..nampak je muka sha garang,tapi xdelah garang..
cume pemalu skit je..wawawa

tibe2 terasa rindu gler kat umah..especially kat anakku..adam yang comel.. ="(
duk ngan atok elok2 tau..



tibe2 air mata menitis bile tengok gambar adam..uwaaa~

titah Tuan Puteri : kesabaran tu kunci kejayaan.. (^_^)
x_96f4529

4 comments:

  1. klu puteri gi usim mst syerah pun gi same kan.. kami di BCR bakal merindui mu :tlg

    blaja smart2 ye..kelas kena pegi walau xde air..hehe

    ReplyDelete
  2. kami pun akn rindukan bcr..rsenye pasni mesti jarang msuk sne..sbb mlm2 pn still ade kelas smpai kul 10.. =(

    baik kak naz..kami akn stdy!
    :majuk hihi

    ReplyDelete
  3. puteri shafieza- all the best la. kos fiqh fatwa tu antare kos yg agak mantap gak kat usim tu. all the best la..

    ReplyDelete