selamat menduduki exam 2012!

Bismillahirrahmanirrahim..

Secara rasminya,arini tanggal 01 Januari 2012..maka bermula lah episod baru dalam idup..
ramai manusia menyambutnye dengan gembira..hakikatnya,masih ramai lagi xsedar yang kita semakin menghampiri kematian dan juga kemusnahan dunia..
da bersedia ke kita?da banyak sangat ke amalannya?
moga kita xpernah lupe untuk terus memperbaiki diri dan bermuhasabah mendekatkan diri kepadaNya..

di kesempatan ni jugak,sha nak mengucapkan gud luck kepada kawan2 kat USIM especially..kawan2 kat UITM Shah Alam..dan jugak UM..
gud luck guys!wat yang terbaik..yang penting,belajar kerana Allah..jangan jadi hamba sijil..belajar semata-mata nak mendapat pujian,kerjaya atau ape2 je yang tidak bermatlamat langsung kepada Allah taala..hanya dalam sijil je tertulis cemerlang..hakikatnye dalam diri,kosong tanpa ilmu..

Usaha+berdoa+tawakal=insyaallah kejayaan akan menyusul..

titah Tuan Puteri : kurangkan main,tumpukan pada pelajaran.. (^_^)
x_96f4529

4 comments:

  1. Selamat berjuang utk akak comel di sana :) heee. doakan aufa juga ye :)

    Btw kak, fa nak tye result MUET slalu kuar bile ? err, seram. Hoho, tu yang tye.

    ReplyDelete
  2. @cik af
    toche2..hehe

    result muet da nak release kan?slalunye bln 1..
    tym akak dulu la..gud luck ye.. :)

    ReplyDelete